1. Paslaugos atšaukimas

    • Jei klientas nori atšaukti užsakytą paslaugą, tai turi būti padaryta ne vėliau kaip likus 24 valandoms iki sutarto laiko.

    • Jei paslauga atšaukiama anksčiau nei prieš 24 valandas, klientui gali būti grąžinta visa sumokėta suma arba pasiūlyta kita data paslaugai gauti.

  2. Pinigų negrąžinimas

    • Jei paslauga atšaukiama likus mažiau nei 24 valandoms iki sutarto laiko, pinigai negrąžinami.

  3. Paslaugos neatlikimas dėl mūsų kaltės

    • Jei dėl mūsų kaltės paslauga negali būti suteikta, klientui bus grąžinta visa sumokėta suma arba pasiūlyta alternatyvi data.

  4. Kitos sąlygos

    • Kiekvienas atvejis gali būti vertinamas individualiai, siekiant rasti geriausią sprendimą tiek klientui, tiek paslaugų teikėjui.